Κρίσιμες ωρες για τη 16χρονη απο την Εγλυκάδα -Συγκινητικά μυνήματα στο facebook…Ξύπνα σε παρακαλώ….

13874988_652378294937030_976623707_n-604x340-1-1

Οι γιατρόι θεωρούν κρίσιμο το επόμενο 48ωρο για την Ιωάννα..

Ολοι προσεύχονται να πάνε ολα καλά και να επανέλθει.

Ν α θυμήσουμε πως  στην οδό Εγλυκάδος στο ύψος του εργοστασίου γάλακτος «ΠΡΩΤΟ»  ενεπλάκησαν δυο δίκυκλα τα οποία συγκρούστηκαν μεταξύ τους με τους περιοίκους να καλούν ασθενοφόρα για την μεταφορά των επιβαινόντων στο νοσοκομείο.

Σε ποιό σοβαρή κατάσταση βρίσκετε η 16χρονη, η οποία χειρουργήθηκε στο κεφάλι και στη σπλήνα.

Συγκινητικά τα μηνύματα των φίλων της στο fACEBOOK : 

Ξύπνα… Σήκω Ιωάννα μουυ… Δεν αξίζει να είσαι εκει πέρα.. Σήκω και δείξε σε όλους την υπέροχη χαμογελάρα σου.. Είσαι υπέροχη και πολυ πολυ πολυ δυνατή.. Θα τα καταφέρεις ομορφιά μου.. σε αγαπάμε πολυ όλοι και ευχόμαστε οτι καλύτερο για σενα😢😢😢😢😢μην κανεις αλλες μαλακίες πανέμορφη μου .. Να προσέχεις… Ανησυχούμε για σενα .. ❤️❤️❤️

Μπεμπά μ είσαι είσαι τα πάντα μ σ αγαπάω πολύ 😭😭😭😭❤❤

Είσαι θεα ζωή μ Ολη ολά Κάλα θα πανε

Ρε ίων ξύπνα γτ το κνσ αυτό ξυπνά άσε τις μαλακιες ΞΎΠΝΑ

Mikri mou ola kl tha pane anoikse ta matia sou kai deikse se olous oti eisai dunati mporei n tsakonomastan alla dn s krataga pote kakia foula m oloi eimaste dipla sou tha eisai sintoma konta mas na mas peirazeis kai n mas xamogelas kai proseuxomaste oloi g esena tha ginei sintoma kl kai tha mas peirazei opws mas peirazes panta me tis plakes sou

 
 Αγάπη μου είσαι ότι καλύτερο υπάρχει στον κόσμο μου,Σήκω και φικε σε όλους πόση δυνατή εισαι,πως τους έχεις όλους στο χερι..Σ’αγαπάω πολύ μωρό μου😍😍😭όσες φπρες και αν έχουμε τσακωθεί δεν θα σταματήσω να σε αγαπάω ποτέ γαριδα μου😍😍Εσύ που ότι έλεγες μου εβγενε εσύ που με βοηθουσες, Σ’ΑΓΑΠΆΩ ΜΩΡΌ ΜΟΥ ΣΉΚΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ😭💘
contraseolous.gr
Σχολιάστε

